Zayn stapt officieel uit de band

8:23 PMUnknown



Na vijf geweldige jaren heeft Zayn besloten om de band te verlaten. Niall, Liam, Harry en Louis gaan door als One Direction (met 4 leden) en kijken uit naar de komende concerten en shows van hun world tour, en het opnemen van hun vijfde album, wat later dit jaar uit gaat komen.

Zayn zegt:
Mijn leven met One Direction was beter dan ik me ooit heb kunnen voorstellen. Maar ik voel, na 5 jaar, dat het tijd is om de band te verlaten. Ik wil mijn verontschuldigingen aanbieden aan alle fans die ik teleurstel, maar ik voel dat dit het juiste is om te doen. Ik vertrek omdat ik een normale, 22-jarige wil zijn die kan relaxen en een privé-leven kan hebben, buiten de spotlighs. Ik weet dat ik vier beste vrienden heb gemaakt, en ik weet dat zij  samen nog steeds de beste band in de wereld zullen zijn. 

One Direction zegt:
We zijn heel verdrietig om te zien dat Zayn de band verlaat, maar we respecteren zijn beslissing en wensen hem heel veel succes voor de toekomst. De afgelopen vijf jaar waren geweldig, we hebben samen heel veel meegemaakt, dus we blijven altijd vrienden. We gaan nu met zijn vieren verder. We kijken er naar uit om het nieuwe album op te nemen en om de fans tijdens de tour weer te zien. 

Je kunt het bericht op de officiele Facebook pagina van One Direction lezen.


You Might Also Like

0 reacties

Disclaimer

1D Holland is een onafhankelijke project in samenwerking met Sony Music Nederland. Bij het onderhouden van deze website wordt de grootst mogelijke zorgvuldigheid nagestreefd, echter bestaat de mogelijkheid dat de informatie die op deze site wordt aangeboden, niet volledig is of onjuistheden bevat. Verder voeren bepaalde verwijzingen op deze site door naar informatiebronnen die door derden worden opgesteld en bijgehouden. 1D Holland draagt geen enkele verantwoordelijkheid voor de nauwkeurigheid of enig ander aspect van de informatie op die informatiebronnen.

Contact Formulier